Idag, den första juni , lanseras Folkbildningsförbundets nya webbsida, www.studieforbunden.se. Webbsidan är gjord i Wordpress och är mer användarvänlig och interaktiv än tidigare. Sidan är kopplad till Folkbildningsförbundets sociala medier och speglar studieförbundens nyhetsflöde och verksamhet på ett tydligare sätt.

Folkbildningsförbundets nya webbsida uppe idag

-  Vi hoppas att studieförbund och länsbildningsförbund ska ha stor nytta av sidan, säger Annelie Roswall Ljunggren, Folkbildningsförbundets generalsekreterare. Vi vill att den ska vara faktafylld, öppna för dialog – vara riktigt användbar för studieförbunden helt enkelt.

För mer information, kontakta Annelie Roswall Ljunggren, 070-694 60 38 eller Lill Perby, 08-402 01 5.